Site Logotype

OM OSS

Hos oss handlar de om att framhäva din naturliga skönhet med kvalitativa produkter & behandlingar, vi värdesätter trygghet och kvalitet framför kvantitet. På Grand Kliniken behandlar vi varje kund med lyhördhet & värme. Vi sätter alltid kundens önskemål i fokus & garanterar servicen med de högsta kvalitets standarderna i branschen.

Vi är en resultatinriktad hudklinik i en inspirerande miljö som öppnade upp portarna för den helt nya kliniken Juni 2023! Vi erbjuder behandlingar för både ansikte och kropp! Avancerade ansiktsbehandlingar, men även klassiska. Laserbehandlingar, inkontinensbehandling, fettfrysning och mycket mer. Samtliga behandlingar utförs endast av legitimerad och certifierad personal.
Team Member Linnea Karlsson Kliniksansvarig & Auktoriserad Hudterapeut
Team Member
Linnea Karlsson
Kliniksansvarig & Auktoriserad Hudterapeut

Vår auktoriserade hudterapeut Linnea är klinikansvarig och har utbildning i Sverige och med i SHR Svenska hudterapeuternas riksförbund och har även internationell examen CiDESCO för att visa att vi vill hålla högsta standard så att ni kan vara trygga hos oss. Linnea har 10 års erfarenhet i skönhetsbranschen.

Team Member Caroline Bozkurt Qryo Terapeut
Team Member
Caroline Bozkurt
Qryo Terapeut

Vår Qryo terapeut Caroline är diplomerad inom Qryo, all apparatur vi har på kliniken. Caroline har vart i skönhetsbranschen i 14 år och har sen 2020 drivit butiken Grand Parfymeri. Hon är behjälplig vid tidsbokning, att rätt person hamnar hos rätt behandlare, information kring våra behandlingar, men även kunnig rådgivning kring våra produkter.

(För mer info om personal, klicka respektive bild)